sale

Tradycjonaliści w internecie.

Zdjęcia-0059 []

  Czy tradycyjny klient potrafi zrobić zakupy w internecie?

  Klient tradycyjnych sklepów stacjonarnych nie umie zrobić zakupów w internecie. Przez lata przyzwyczajony do wielogodzinnego spacerowania po sklepach i skrupulatnego oglądania towaru, a nawet do wypróbowania każdego towaru, sądzi, że w internecie nie wiedziałby co kupuje. Niemożność dotknięcia towaru i wypróbowania go powoduje niechęć do wszelkich ofert, których zwyczajnie nie umie rozpoznać. Wiele osób zakupy internetowe nazywa nawet kupowaniem kota w worku.

  Taki sposób myślenia powoli ulega zmianie głównie za sprawą rzetelnej prezentacji towaru w sposób graficzny w internecie. Zdjęcia towarów są coraz bliższe rzeczywistości, a ich reklamy są prezentacją sposobu działania oferowanego towaru. Klient może zatem bardzo dokładnie przyjrzeć się towarowi i obejrzeć jej sposób działania często na filmie video lub w formie statycznych obrazów graficznych.

  Dzięki rozwojowi metod graficznych w internecie i rzetelności sklepów internetowych, które wciąż starają się powiększać rzesze klientów internetowych, handel przez internet gwałtownie rozwija się i już niedługo doczekamy się powszechności zakupów spożywczych produktów codziennych także przez internet. Zamówienie przez internet chleba, bułek, masła i sera stanie się normalnymi zakupami codziennymi.